GO PLUS

Farklı sektörlerden KOBİ'lerin malzeme yönetiminden satın almaya, muhasebeden satış yönetimine kadar tüm temel süreçlerini verimli bir şekilde yöneten, kullanımı en kolay iş uygulamasıdır.

GO PLUS, pratik kullanımı, uyumlu yapısı ve kapsamlı fonksiyonları ile dağıtım, hizmet, inşaat, eğitim, tekstil, medya, sağlık ve daha birçok sektörden işletmenin ihtiyaçlarını eksiksiz karşılayarak iş süreçlerini hızlandırır.

Neden GO PLUS?

Stok, Satın Alma, Satış, Finans, Genel Muhasebe, Bordro, Duran Varlık Yönetimi işlemlerinizi gerçekleştirebilir, Windows ile tam uyumlu yapısıyla MS tabanlı ağlar üzerinde çalışabilirsiniz.

- Alış faturasından satış faturası oluşturabilir,

- Stok, Satın Alma, Satış, Finans, Genel Muhasebe, Bordro, Duran Varlık Yönetimi işlemlerinizi gerçekleştirebilir,

- Windows ile tam uyumlu yapısıyla MS tabanlı ağlar üzerinde çalışabilir,

- Raporlarınızı ihtiyacınıza göre tasarlayabilir,

- Sade ara yüzünü iş yapış şeklinize uygun özelleştirebilir,

- Renk, beden ve cins takibi için özel kodlama yapabilir,

- Hesap ekstrelerinde döviz raporlarını aynı anda görebilir,

- Yönetici Konsolu ile rapor almadan firmanın banka, satış ve stok durumunu anlık olarak izleyip değerlendirebilirsiniz.

- Yazıcı tanımlamalarını yaparak bütün yazıcılardan çıktı alabilir,

- Otomatik kayıt ekleme, sık kullanılan kayıtlara ulaşabilme özellikleri ile işlemleri hızlandırabilir,

- Kart oluşturma sihirbazları ile hata riskini ortadan kaldırabilir,

- GO Webmaster ile 5 dakikada web sitenizi oluşturabilir,

Go Plus BARKOSOFT ‘un ürünleri olan OtoRoute Mobil Satış Sistemi ve BarDep Ambar Depo Yönetim Sistemi ve diğer çözümleri ile tam entegre bir biçimde çalışmaktadır.