Tiger Plus, işletmelerin tüm ihtiyaçları düşünülerek geliştirilmiş, entegre çalışan modüllerden oluşan bir ERP çözümüdür. Tam entegrasyon sayesinde, sisteme bilginin bir kere girilmesiyle, kullanıcıların yetkileri dahilinde güncel bilgiye doğrudan ulaşması sağlanır. Girilen bu bilgilerin, limitlere uygunluğu kontrol edilerek güncellemeler otomatik yapılır. Modüler ve entegre yapı ile bölümler ve süreçler arası "ortak bir dil" oluşarak iletişim yükünün azalması sağlanır.

- İş akışı ve süreçlerin onay ve kontrolünü elektronik ortamda gerçekleştirerek, evrak ve telefon trafiğini ortadan kaldırabilir,

- Sık yaptığınız işlemleri ve raporları belli bir takvime bağlayarak, istediğiniz zaman otomatik çalıştırılmasını sağlayabilirsiniz. Tiger Plus, yapılması gereken işleri hatırlatır, tamamlandığında ise ilgili bilgiyi sorumlulara mesajla iletir,

- Yeni Türk Ticaret Kanununa (TTK) ve diğer standart yerel/uluslararası muhasebe ve finans standartlarına uyumlu,

- "Doküman Yönetimi" fonksiyonu ile kayıt ve işlemlere ait dokümanları tanımladığınız kataloglar altında tutabilirsiniz.

- LOGO Çözüm Ortaklarına özel, işletmelerin ihtiyaçlarına göre yeni işlevsel uyarlamalar geliştirebilmek için geliştirilmiş "Object Designer ve LOGO Objects" uyarlama aracı,

- Raporlar üzerinde; renk, font gibi görsel pek çok değişiklik yapabilir, şirket logosu gibi işler için çizim ve grafikleri kullanabilir, kolonları silebilir veya alanları kolonlara ekleyebilir, yeni filtreler tanımlayarak değişik sorgulamalar oluşturabilir,

- Yönetici Konsolu ile en çok satılan/alınan ürünlerin tutarlarının takibi, en çok satış yapılan cari hesap veya ürünleri, stok/alacak devir hızı, banka ve kasa durumu gibi bilgileri tek ekrandan takip edebilir,

Tiger Plus BARKOSOFT ‘un ürünleri olan OtoRoute Mobil Satış Sistemi ve BarDep Ambar Depo Yönetim Sistemi ve diğer çözümleri ile tam entegre bir biçimde çalışmaktadır.